FAQ

 LUNCH LATEN LEVEREN OP KANTOOR

>> bestellingen voor levering op dezelfde dag moeten besteld worden voor 10u00 <<

na 10u00 wordt uw bestelling automatisch naar de volgende dag geplaatst en dit kan niet aangepast worden

Gelieve dus niet te bellen om late bestellingen alsnog te aanvaarden

•••

>> U kan tot 7 dagen op voorhand bestellen <<

u kan uw lunch dus geruime tijd op voorhand inplannen :)

•••

OPGELET!

>> UPDATE: om uw bestelling correct te kunnen sorteren <<

gelieve de naam van het bedrijf waarvoor u werkt te noteren op de checkoutpagina

(vakje naast naam en voornaam)

•••

>> gelieve bij de delivery notes (vak onder adres) zeker geen aanpassingen van uw bestelling te noteren <<

indien u een volgende keer de website gebruikt onthoud de pagina soms deze gegevens

en zijn deze aanpassingen waarschijnlijk niet meer van toepassing op uw nieuwe bestelling

•••

>> aanpassingen van bestellingen/restricties beleg <<

moeten bij voorkeur bij het product zelf aangeduid worden

OF eventueel bij ‘opmerkingen’ op de checkout pagina indien de optie niet kan geselecteerd worden

(gelieve zeker niet de beide te doen aangezien dit enorm verwarrend is)

•••

>> heeft u geen bedrijfsnaam vermeld op de checkoutpagina <<

dan wordt deze bestelling steeds aan het gelijkvloers onthaal van het gebouw bezorgd.

u kan uw bestelling daar ophalen

•••

>> De ‘delivery fee’ = ‘transaction fee’ <<

wij vragen geen leveringskost maar wel een kleine vergoeding (€0,30) om de online transactie voor een stuk te compenseren

artikelen in levering hebben namelijk dezelfde prijs als bij ons in de winkel,

om het mogelijk te maken om individueel te bestellen en geen minimumbestelbedrag in te stellen

rekenen wij daarom enkel de duurdere online betaling door bij bestellingen onder €12.50,

boven dit bedrag nemen wij ook deze kost op ons

•••

>> bestaat uw bedrijf uit meerdere verdiepingen <<

dan wordt er enkel geleverd op 1 centrale plaats (onthaal, cafetaria,..)

er wordt niet op de individuele verdiepingen geleverd